Wednesday, 9 January 2013

KRIS 29

ok, FYI sekarang dah pengakhiran sem 3 aku belajar. Baru je tamat exam, petang tadi.. hoho .. phew~ phew~ in shaa Allah. aku dah buat semampu yang mungkin. Hope sangat resultnya better than sem lepas. FYI juga, tak lama lagi kolej aku buat kem kepimpinan untuk mereka - mereka yang 'TAHNIAH, anda berjaya terpilih" ..  aku tak dapat pun lah. sebab..
saingan nya sengit oww.. lagipun bagi lah peluang dekat student yang tak pergi lagi macam yang tahun 1 & kawan - kawan aku yang lain.
So, tahun ni KELA 30.
Tahun lepas aku dah pergi, thats why juga lah aku tak dapat. well, tahun lepas KRIS 29. 3hari dekat kolej & 3hari dekat Sungai Siput, Perak. It's my first time. so, fizikal & mental memang kena tough habis la. Penat tapi seronok. hehe..

Nak cerita lah sikit kan, yang aku ingat lah. Masa 'explorace' dekat kolej, group aku kena nyanyi lagu 'PATAH SERIBU' dekat satu checkpoint tu, masa tu kan lagu tu famous. Dah lah hafal sikit.. hantam sajalah.. well, macam lawak & malu juga ler, bila ingat balik .. but ... itu lah yang buat aku ingat peristiwa tu bila dengar lagu patah seribu.. hoho..
 pape pun jom layan lagu tu .. jeng jeng .. n lagu 'LAGU' tu iklan yang selalu berkumandang masa kem .. haha ... krik krik..tapi cover untuk lagu tu sangat 'sempoi' .. terjebak la kan..
selamat berkarok  sampai tertidur. :3 zzZZ

Patah Seribu by Shila Hamzah
Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
Oh patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku
Dengan nota-nota cinta buat kita berdua
Bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah


LAGU by Bedroom Sanctuary
Hari ku harus dipenuhi dengan kehadiranmu
Sayangku fikiranku hanya dipenuhi dengan senyumanmu
Alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku
Sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu


Hari ku harus dipenuhi dengan kemanjaanmu
Cintaku fikiranku hanya dipenuhi dengan suaramu
Alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku
Sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu

Alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku
Sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu


Terima Kasih.
Singah lagi.
^^

No comments :

Post a Comment