Monday, 11 February 2013

Last but not least

Assalamualaikum n ola..

here I'm still online in 2.24 a.m .. (perut bermuzik)..sebenarnya, makin nak habis cuti.. makin lena na tidur awal tapi bila fikir - fikir kan amanah yang sedang menunggu.. I can't sleep.. 


beginilah caranya, sebab.. aku perlu bersandar atas kerana tulang belakang yang selalu sengal bila lama sangat duduk.. Mr.D jadi mangsa nya.. hahah..

well, hujung - hujung cuti ni kadang - kadang buat aku senyum sengih seorang.. haha.. ntah lah, malas nak melayan perasaan.. dah letih.. lagipun mungkin ada hikmah disebalik kegembiraan yang bertandang dalam hidup aku walaupun hanya untuk beberapa saat.. 
bila baca 'love story' orang lain pun buat aku berbunga - bunga.. aku pun bercita - cita nak macam tu.. one day, maybe .. inshaaAllah.. pape pun, bermula dari diri sendiri.. iaitu jaga hubungan dengan Allah swt..

faberet sangat aku baca denaBahrin, mariaElena n nameeRoslan.. 

papepun cuti sem 3 dah mula menutup tirainya.. sikit demi sikit.. 

esok, a date with my bestie..


ini muka masa cuti.. baru lepas balik meet my bestie petang td .. disebabkan lighting bilik yg biasa, bayang2 macam bertopeng disitu n background yg redup2 , so lukis la apa yang terlintas ,,, 

selamat pulang ke kolej n berstudy .

peace!! ^_^

No comments :

Post a Comment