Friday, 8 February 2013

Shop day.

Assalamualaikum n ola~

woot~woot~ tinggal 4  hari je dekat rumah.. N hari ni aku sepatutnya ada hal di bank tapi tak sempat dengan waktu pejabat. beginilah ye,.. tak apalah, next time after cuti tahun baru cina kena siapkan juga, misi masa depan katanya.. hoho, sengih sorang2.

So, pergilah bershopping untuk sekian lamanya. Beli n beli n beli.. banyak makanan je.. kah kah..
so, ada satu yang dah lama aku idamkan nak beli. Penimbang Berat badan.. kah kah.. tengah SALE itu yg beli.. 

ini dia, kaler hijo... nak kaler pink tapi tak ada..

well, penimbang ni kata berat aku dah naik. ok, aku rasa dia rosak maybe.. ketuk kepala dekat tilam.. haha
papepun, if betul . Alhamdulillah ^_^
poyo sekejap. maafkan saya.

so, aku mencari seluar.. pergi hampir sepuluh kedai tapi akhirnya, kedai terakhir juga aku jumpa seluar yang sesuai.. tak senonoh kan.. ikutkan nafsu, macam - macam nak beli tapi.. sabar.. aku tak kerja lagipun.. aaiishh..

Seronok sungguh bershopping, bertambah seronok dapat bershopping dengan my mom sbb mak adalah kawan baik aku.. selesa dari apa pun.. n my mom only go to shop with is daughter or son only.. that the best.. really.. so, dulu selalu lah bershoping tp sejak aku dah belajar ni jarang sangat... 
one day, kita juga akan merasai kehidupan begitu.. so , anak - anak sekalian.. hargailah parents korang.. 
maybe ada yang bernasib baik ... "lahir2 je dah guna sudu emas" .. tapi ada juga, "lahir2 je suap tangan".. 
itu kata2 kiasan.. ermm..
papepun hargailah mereka yang bergelar ibu n bapa kita..

ok, peace!


No comments :

Post a Comment