Sunday, 3 March 2013

I AM AMALINA

Assalamualaikum wbt n hai

ini ceritaku. Si kurus yang bakal 2+ .. Begitulah nampaknya, walaupun macam Form 5 .. ehem ehem.. poyo di situ.. Tapi saya memang budak yang bakal ke alam yang lebih mencabar. Tahun 2013 sudah, berapa lama lagi kita di dunia, Allah swt sahaja yang tahu.
Semester 2 12/13, yang paling tough seumur hidup aku. Sampai macam jadi isu. I'm 6 in 1.Maksudnya, aku ada 6 kerja untuk si kurus ini. 
Apa kerja tu, err.. ade la. rahsia.. mereka - mereka yang duduk satu kolej mungkin tahu.
Sebenarnya aku pun tak sedar something macam ni akan berlaku. Jadi isu woo, "asyik - asyik muka kau. tak ada orang lain ea"... hahaha.. senyum + senyap je la..

Sem ni, aku harap semuanya berjalan lancar n aku dapat naikkan lagi pointer.  Berjimat cermat.
Ye la, semua perempuan dalam dunia ni ada impian masing - masing kan.
Nak grad dengan cemerlangnya, dapat kerja yang WOW!, apa lagi.. err
dapat suami yang imam muda gituh..oopss..
Bila aku akan yang tu (kahwin).. masa sekolah dulu katanya 25 tapi sekarang.. belum ditetapkan lagi. sampai jodoh ada la.. tak nak fikir sgt hal tu lagi.. sebab
Nak tolong my lovely family first.. buat villa ke, pergi Mekkah ke... inshaaAllah
nak jadi yang terbaik di mata Allah swt, keluarga n kawan - kawan..

ini, nak pergi photoshot ... kehhh

thanks!!


No comments :

Post a Comment