Saturday, 2 March 2013

Ya Allah, berikan aku kesabaran ..

Assalamualaikum wbt

"Ya Allah, adakah ini perasaan jatuh kasih sayang dan rindu kepada manusia..
Aku sendiri pun masih tertanya - tanya
sana sini gosip
tetapi hanya dia dan tiada siapa mengetahuinya
bila aku pandang wajahnya.. tenang.. aku cuba tidak pandang dia tepat kerna....
Ya Allah, jauhkanlah dia dariku buat masa ini.. 
Adakah aku cuba untuk mempersoalkan kehadiran dia?
aku terdiam kerna Allah swt sahaja yang mengetahui takdir hambaNya
tetapi aku ada banyak perkara tertangguh
tapi kehadirannya walau seketika, walau sekilas pandang hanya Allah swt mengetahui
atau ia hanya permainan hati ini
angan - angan mungkin..."


biar Allah swt sahaja yang mengetahui
ada jodoh tak kemana
yang penting perbaiki diri
siapa tak nak lelaki yang baik untuk jadi imam untuk keluarga kitakan
mungkin tak didunia berjumpa , diSana nanti siapa tahu
duniakan makin tua
Aku juga bercita - cita nak jadi yang terbaik di mata penciptaku, tuhan yang satu, Allah swt..
inshaaAllah.. ameen


No comments :

Post a Comment