Friday, 7 June 2013

my complicated creation ever~

Assalamualaikum wbt n hai..

ini adalah dongeng lukisan yang paling rumit dalam hidup aku.. aku sendiri pun macam tak percaya aku buat ni.. aku buat ni ambil masa dalam 2 hari lebih jugalah.. step by step n lahirlah ia yang bernama M.A.R.. 
aku buat ni sebab kawan minta.. n bufday orang kan.. janji dia happy ^^
papepun,kepada bufday person.. happy bufday. may Allah swt bless u always.. ameen..

oke,aku cerita melalui gambar je la, step by step tu ea.

DAY #1

baru mula

garisan petak  

lakar

 lakar

DAY #2

ikut dengan pen

siap ikut dgn pen

depan

belakang

DAY #3

finish #1 tayar pancit sikit.

finish #2  bahagian depan

finish #3 bahagian belakang

finish #4 mereka - mereka yang berjasa.. 

finish #5 lihat tanganku.. well, ini biasa. wajib kena.

finish #6 sisi depan

finish #7 ori n mine



finish #8 the size a2~
hai~ *lambai - lambai.
before overnight ^^ n diserahkan
kepada org lain.
well~ itulah dongeng nya.
thanks ^^

No comments :

Post a Comment