Saturday, 8 June 2013

The Wedding Day

Assalamualaikum wbt n hai.
Oke, sebelum aku struggle habis - habisan untuk final exam yang start esok. Meh nak share cerita semalam. Wedding miza.. Semalam trip aku bergerak 5.30 pagi. Lambat dari jangkaan, tunggu sang putera bersiap.. ahaha.. sampai je dekat satu perhentian tu, untuksolat subuh.. kteorang solat dekat wakaf n belakang belakang wakaf tu banyak betul geng monyet tengah berehat dekat pokok. Tukar baju cantik terus. So, aku pakai pink kaler.. gegirl terus,.. Then teruskan perjalanan sampailah R&R Macang kot, kalau tak silap ejaan. 
Breakfast dulu n then proceed ke KulaiJaya.. Alhamdulillah, kteorang berjaya sampai tepat pada waktunya untuk tengok miza akada nikah.
Wahh, miza sangat cantik.. Then, bila akad nikah berjalan, serahkan amanah.. terasa sebabk di situ.. kalau aku, homesick pun dah menangis, apakan lagi bila di hari perkahwinan aku kelak kan.. ok,berangan.
miza n husband pilih pakaian warna krim n resepsi  lak pink.. Memamg cantik puan miza kita.. ada adat bersilat,kompang, beri gula - gula dekat kanak2.. Peka pun hulur tangan.. ahaha
kteorang pusing2 resort tu. Then dalam pukul 1 dah gerak balik UPM. dalam 4 jam lebih jugalah sebab jalan jem betul, ada 2, 3 kemalangan jugalah berlaku.
Sampai dekat Bangi, sempat menyinggah pasar malam dulu sebelum balik.

Hamizah n Hubby, selamat pengantin baru. semoga menjadi husband n wife yang soleh n solehah serta ayah n ibu yang baik. semoga dapat junior2 yang soleh n solehah juga. May Allah swt bless ur family.ameen. 

jom layan beberapa gambar.
thanks ^^






















No comments :

Post a Comment