Tuesday, 23 July 2013

Minion and Trollface

Assalamualaikum wbt dan hai..

 Lama tak update blog sebab jari tak ingin menari. haha. banyak cerita hidup nak kongsi tapi belum sempat dikongsikan lagi. gituhhh~  So, aku tengok drama korea "3dads1mom".. then, part sorang mamat yang pelukis komik tu.. wah, smat a lukisan dia. Tangan aku terus gatal nak melukis. search punya search jumpa laman web ni DragoArt.com. Laman web ni ajar melukis 'step by step'. Dan aku memilih untuk cuba lukis ini. walaupun tak sesmat mana pun tapi aku cuba. haha. minion dan trollface~ 





nak lukis benda yang nampak 'simple' macam ni pun ada step by step dan mungkin juga mengambil masa macam 'beginner like me' sebab aku melukis sesuka hati je.. cuba lah melukis. seronok beronok ronok wa cakap sama lu..  

Terima Kasih.
Singgah lagi ^^

No comments :

Post a Comment