Tuesday, 9 July 2013

Ramadhan Al-Mubarak 1434H (10 JULAI 2013)

Assalamualaikum, hai, selamat pagi dan salam subuh.


Taaadaaaaa

Minion wear kopiah and 'kain pelikat' lalala 'kain pelikat' lalala~

Selamat berpuasa dan menunaikan ibadah di bulan yang mulia ini kepada semua sahabat dan umat islam di dunia ini. Sesiapa yang mengenali saya ataupun tidak *pun boleh , maafkanlah saya jika ada tersalah bicara dan tersalah laku daripada hujung rambut ke hujung kaki serta daripada saya kekanak hinggalah kini. Well, biasalah kita manusia yang tidak lari daripada kesalahan. Jangan simpan dendam sekelumit pun ye. Saya pun maafkan sesiapa sahaja jika anda terdapat silap dengan saya lah kan. Semoga kita dapat meningkatkan amalan yang mulia di bulan yang baik ini. ameen. inshaaAllah.

Terima Kasih.
Singgah lagi. ^^

1 comment :

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete