Tuesday, 8 July 2014

#WorldCup 2014

 Assalamualaikum wbt n hai. 
Jadi, hai belog yang dah bersawang dan hambar. haha. Ai tengah menikmati masa lapang dalam ofis. *menunggu tugasan. Jadi, scroll punya scroll banyak pula cerita #WorldCup. Jujurnya, aku tak layan sangat sukan bola sepak. Yang negeri sendiri pun, aku krik krik.. Dalam negara lagi lah, apakan luar negara. Tapi takdelah zero sangat info bola sepak, tahulah sikit sikit nama kumpulan n permainnya. haha. Ok, bukan nak bercerita panjang lebar sangat suka ke tak suka sukan ni. Cuma nak kongsi. Sekiranya korang pernah nampak gambar kawan korang cat muka di wall FB dan tertanya tanya "Macamana ko buat ni? Ko guna cat betul ke apa?haa haa".. Jadi, ini penyelesaian. Sila lawati laman ni Show Your Team Support. Jangan risau, inshaaAllah selamat. Tak perlu guna cat dan tak perlu kotorkan tangan. Klik klik aje. Mudah. Ai dah cuba, anda bila lagi. ^^. Boleh lihat gambar di bawah.




















Gambar via #stadiumAstro. Cuba jangan tak cuba. Hadiah menarik menanti korang. 
Singgah lagi. Kbai.

*jangan tiru aksi ini di ofis anda. ekeke

2 comments :